Pembedahan Buasir

Bukti Operation atau Pembedahan Buasir tidak Membantu!

Saya ingin berkongsi dengan anda.... Ia adalah berkenaan kawan lama saya yang berumur 51.
Saya tak akan beritahu nama sebenar ye (",). Tapi, saya namakan kawan saya tu Jamal.

Seperti kebanyakan orang, Jamal menghidapi buasir pada umur akhir 30an dan mengalami kesakitan yang tidak berhenti.
Dia memberitahu saya "Saya masih ingat bila saya duduk di kerusi dan saya memang tidak sanggup duduk lama di kerusi tu... Tekanan membuatkan ia berdarah walaupun saya sedang berdiri untuk berjalan. Sakit sangat!".

Akhirnya, Jamal membuat keputusan untuk melakukan sesuatu. Dia mengatakan sudah cukup setakat ini dan tidak sanggup menanggung lagi kesakitan yang dialami.

Jamal ingin melakukan pembedahan membuang buasir dengan serta merta! Pembedahan ini akan mengambil masa beberapa minggu untuk sembuh sepenuhnya.

Sebulan kemudian, dia mengatakan bahawa dia merasakan sedikit pelik. Benjolan buasir timbul balik.

Jamal menyesal dan dia mengatakan yang dia sepatutnya dengar nasihat saya yang pembedahan buasir tidak semestinya boleh sembuh sepenuhnya.

Memang saya telah mengetahuinya dan apa yang berlaku pada Jamal dapat membuktikannya yang pembedahan memang tidak dapat mengatasi masalah buasir sepenuhnya. Pembedahan hanya jalan pantas untuk membuang buasir sementara sahaja.Ia hanya membuang buasir dari luaran sahaja dan bukan dari akarnya.

Jamal telah mengamalkan makan Ramuan Taufiq dan ia berjaya mengatasi buasir yang dihidapinya. Perubahan yang Jamal alami semakin baik dan sehingga sekarang Jamal masih mengamalkan Ramuan Taufiq walaupun sudah sembuh sepenuhnya.

Harapan kami supaya anda dapat belajar dari cerita ini dan ingat!!!
Selesaikan puncanya atau akarnya, bukan dari simptom yang alami...

Share this article

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *